Fredag 30 Juli

En hel dag inomhus. Först sov jag fram till kl ett och sen har vi bara varit hemma. Inte ens gått ut och lekt. Skönt på ett vis, men man känner att man är van vid friskluft varje dag nu.

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag och pappa ska till Olso, det ska bli så skönt att få komma bort ett tag. Nog för att det brukar vara full fart då man är där för att man ska hinna med så mycket, men skönt med lite omställning. Storstadsliv mot Timråliv.

Idag gick det mycket bättre att ladda upp lite kort genom min dator. Kan bero på att jag har defragmenterat den.

Jag och min stora älskling ♥



Här är när vi som sagt var på Holmö Brygga :)



Så här vilt går det till när Kira håller på och dansar, att inte ens kameran hinner med :D



Kiralainen


Vi håller på att vänja av Kira med att sova under dagen nu och det går oftast bra. Även nu ikväll gick det bra...ända tills det var en enda liten grej som gick emot henne. Då bara brast det. Tokskrek och sparka och grina som om jävulen satt i henne. Och det gick heller inte att prata med henne, hon bara körde på! Hon somnade väldigt snabbt i sängen i alla fall.  Nä, fy, det var inte roligt alls att se henne så där hysterisk. Mammas lillgumma som brukar vara så go i vanliga fall. Men om jag tänker efter så är det nog så där jag känner inombords ibland också :) haha, fast man visar det inte på de där viset bara.

Nu ska jag se tredje filmen av Stig Larsson, Luftslottet som sprängdes. Får se om Mickeman också har lust att se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0