Midsommar!

Idag for vi till norra berget för att fira midsommar, och det var så mycket folk där så man hade inte riktigt koll på läget ;) Men vi började med att fika och leka med Vince, Levis och Eline eftersom dom var på väg hem redan. Sedan tog vi en sväng runt för att kolla på vad som fanns. Micke köpte en hamburgare och Kira fick en stor klubba så att hennes vita fina klänning blev alldeles rosa. På vägen ner till bilen somnade hon i vagnen med klubban i högsta högg. Och när vi skulle lyfta ur henne ur bilen när vi kom hem så höll hon handen som att klubban fortfarande hade varit där också slickade hon i luften :D Jag trodde jag skulle dö när jag såg vad hon gjorde i sömnen :D Hahaha! gullunge!

Tyvärr sitter jag på jobbet nu men jag ska fortsöka lägga in några bilder från idag imorgon. Micke hade med sig sin superkamera, så det blev många bilder tagna :)

Igår stod Kira och tryckte på, hon skulle bajsa. Men sen säger hon "att det är en hård", "en sten kanse" också världens blick samtidigt. Vad får dom allt ifrån?? Är så himla härligt när man förstår så mycket vad hon säger, för att dom tänker så roligt i den där åldern.

Senare under eftermiddagen for vi till mamma för att släppa av Kira där, hon ska vara där hela helgen pga att både jag och Micke jobbar natt. Men vi ska dit imorgon för att äta middag så då får vi träffa lilltrollet vårat. Hon skulle visa mormor vad dukig hon är att cykla på en riktig cykel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0