Imorgon är det fest! :)

Haha, nu har jag verkligen inte haft någon lust att skriva i min blogg på länge. Har varit så mycket ändå på dagarna. Jag har börjat ett nytt jobb på öron-näsa-hals mottagningen så att istället för att jobba endast natt så jobbar jag som de flesta människorna, dagtid, måndag till fredag. Det är otroligt skönt men samtidigt är man väldigt trött på kvällarna så att man inte orkar sitta vid datorn och surfa något.

Imorgon är det dags för festen som jag har varit med om att ordna. Det ska bli otroligt roligt :D Kommer att bli väldigt kul att träffa en massa gamla kompisar och få höra vad alla gör nu för tiden.

Jag ska in till birsta sedan ikväll för att leta en kjol till imorgon. Vill gärna ha en kortare och med nya svarta strumpbyxor. Måste även byta in två st bh:ar som jag köpte i veckan, men eftersom jag hade Kira med mig så kunde jag inte prova dom så jag tog bara två st på känn. När jag provade dom hemma visade det sig att dom var för små :( Jag vill inte ha så stora boops så att man inte kan ha strl 75D. Dom som har stora bröst vill ha mindre och dom som har små bröst vill ha större...det är väl ungefär så??

 

Kommentarer
Postat av: Bustjejan

Det här med bh´ar är fan inte lätt alltså! speciellt inte då man har större än D...själv så fann jag Change på birsta city som har bra utbud, bra hjälp och hyfsade priser.

2010-10-16 @ 11:01:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bustjejan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0