Birsta igen

Så då var man till birsta igen och köpte mera julklappar. Caroline, Vince och Levis följde med idag igen :) Det var roligt att dom ville följe med. Jag skulle ända upp till media markt för att micke ville ha en ps3 dosa till, så vi bestämde oss för att ta vagnarna och gå hela vägen upp dit. Det var lite livat med alla bilarna som kör alldeles bredvid, och det märks att folk börjar bli stressade nu. Men när vi kom dit så var dom slut. Typiskt. Till Malte, mickes brorsson som är fyra år köpte jag ett inomhus "tält" som var som en bil. Till Maja som är sex år och som är mickes brorsdotter, hon fick en målarbok, en grej som man kan göra egna smycken med och en spargris. Till micke köpte jag....(haha trodde du att jag skulle skriva ut det :P). Micke brukar läsa min blogg ibland så det skriver jag förståss inte ut. Jag köpte även swarovskistenar som jag ska sätta fast på Kiras julklänning. Hon kommer att glittra som en gud :D Glitter och jag, jag älskar glitter och har alltid gjort. Undra om det beror på att jag har hållit på med konståkning och är fortfarande aktiv inom denna älsklingssport? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0