Kira och jag på en liten resa

Puh, vad trött man blir av att fara iväg och vara borta över natten och döma en tävling en hel dag. Fast jag gick och la mig i bra tid igår så har man i alla fall inte hunnit sova ut riktigt. Det var jag och Kira som åkte till östersund och sov på hotell tillsammans, det var roligt, förutom resan dit. Alltså jag säger bara det, fyfaaan! det var inte roligt att ha henne med i bilen vid det väglaget. Och inte har dom några mitträcken på väg dit heller.

Jag har nyss suttit och kollat efter hus, vill så gärna flytta till något eget. Men men, det är väl bara att vänta nåt år till. Jag måste få ett jobb först och vi måste hinna spara lite pengar innan. Men jag känner att jag skulle kunna börja jobba nu, i alla fall på deltid eftersom Kira inte får börja på dagis ännu. Men nu finns det inga jobb som sjuksköterska, typiskt, i sommras fanns det ju flera stycken. Hoppas det kommer in några nu efter nyår bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0