Lucia

Jag och Kira var till ljustorps skola och tittade på Edwin (syrrans äldsta son som är 9 år) när dom hade luciatåg. Han var stjärngosse :D Jag trodde inte nån ville vara det nu för tiden, hehe. Men dom var faktiskt tre stycken som var det. Men en sak som jag inte gillade var att det var cirka sju stycken lucior, jag tycker att det bara ska vara en lucia, inte alla som vill. Fjantigt!! Det är typiskt svenskt det, "det ska vara lika för alla-grejen". Medans dom sjöng så sjöng Kira med (eller lät iaf), haha....alla hörde hon :D och hon klappade händera samtidigt. Lillgumman mammas, hoppas hon blir duktig att sjunga. Jag har alltid önskat att kunna sjunga bra, det skulle vara så roligt.

Idag har inte jag och Kira gjort nånting mer än å lekt och myst med varandra medans pappa varit på jobbet. Det är tråkigt när han inte är hemma. Saknar dig då snusen min ;) Imorgon sticker jag till ö-vik och jag ska vara domare hela helgen där. Vi ska få sova på foppas hotell vid hans golfbana, hoppas det är fint där och god frukost. Det är alltid det man längtar till då man sover på hotell, mums. Tänk om man fick sån frukost varje dag, bara att gå och välja och vraka.
Micke har pratat om att han också ska starta en blogg, hoppas han gör det. Det skulle vara kul :D Älskar dig gubben min, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0