Mickes födelsedag

Idag fyllde Micke, min älskling 28 år. Det har varit folk här och grattat honom hela dagen, plus att vi for till mickes brorsa för att hans dotter fyllde 6 i fredags. Så det blev himla mycket fika idag, fy fan. Vi var tvungna att avsäga oss tårtan hos mickes brorsa Tony.  Jag som egentligen inte tycker om gräddtårta, nu gillar jag det ännu mindre. Fast det är väl inge negativt egentligen. Vince och Levis var dom första som hälsade på idag och Vince fick låna Kiras vagn då han kom för att han sov, så han fick sova ute ett tag. Jag tycker dom är så himla söta när dom små liven är med varandra, försöker ta på varandra och så vidare ;) 
   Kira fortsätter att äta dåligt, allra helst middagen. Undra om det är någon tand som spökar, eller om det bara är en period hon har. Hoppas att det går över snart.
Hon fick bada nu ikväll och hon blir alldeles excentrisk när hon badar och när hon hade hunnit varit i vattnet i ca 10 sekunder så får hon världens kallsup stackarn. Hon såg så himla rädd ut då hon vände sig om till mig och ville upp samtidigt som hon försökte få någon luft. Efter det var hon inte lika uppspelt i badet, hon vart nog lite rädd tror jag. Bara hon inte kommer ihåg det till nästa gång hon ska bada. Undra när hon får börja babysim?? det blir nog inget, har inte fått något svar därifrån på hela tiden och nu har det gått hur lång tid som helst tycker jag. Det skulle vara så roligt att få uppleva det.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för tårtan! Den var SUPERgod :D

2008-12-07 @ 21:13:28
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0