Sista dagen för att posta julkorten

Tänk att man ska vara ute i sista minuten jämt. Jag har gjort egna julkort i år och jag började för över en månad sedan, men får ändå inte iväg dom i tid. Helt otroligt. Jag var till birsta idag igen och skulle framkalla bilden som jag har i julkorten. På fotobutiken i cupolen hade dom en cool grej om man bara ska ha vanliga kort. Man kan ta med sig egen cd, kasset eller olika sorters mineskort och sätta in i en automat, sen klickar man sig fram till olika saker. Man kunde autokorrigera, beskära, skaffa olika sorters ramar runt och lite andra lätta saker. Sen så skrivs korten ut där direkt. Betalar gjör man inne i butiken, 4,95-/kort. Lite dyrt, men man får dom ju på en gång

Idag satte Kira i halsen ordentlige, åh fy faan vad rädd jag blev. Hon satt alldeled bakom mig och rädd var det var hörde jag att hon satte i halsen. Och hon fick inte upp det heller, och sen blev hon tyst men försökte kippa efter luft. hon fick lite luft men inte var det mycket. Då fick jag lägga henne mot mitt ben med magen mot benet så att hon lutar neråt och banka henne på ryggen. Det kom bara ut saliv, men till slut så kunde hon börja andas. Och jag visste inte heller vad det var hon hade satt i halsen förrän ca fem timmar senare. Då hostar hon till och plötsligt kommer en bit av en granristopp upp, bara sådär. Jag höll på och gjorde en julkrans och då ramlade väl en bit ner på golvet. Kransen tyckte jag blev jättefin i alla fall. Så här ser den ut :)
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad duktig du är! :)

2008-12-16 @ 22:51:49
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Micke

Jo, riktigt fin blev den :) Men nu vill vi ha ett till blogginlägg. Vässa fingrarna och skriv ;)

2008-12-30 @ 01:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0