Sjukling

Igår började min förkylning, samtidigt som Kira var riktigt grinig. Det är nog tänder på väg. Igårnatt vaknade jag halv tolv och känner att det stinker skit. Kira hade bajsat ner sig ordentligt och det hade även läckt ut i sängen hennes också. Micke jobbade natt så det var bara till att börja byta blöja och ta bort sängkläderna. Stackarn Kira som vart väckt på det viset, hon vart inte glad kan jag säga. Igår plockade jag fram alla kläder i storlek 80 som jag har fått lånat, så Kira fick en ikea kasse till med kläder. En del kläder i storlek 80 kan hon ha redan medan en del fortfarande är för stora, men hon växer väl i dom snart antar jag. Jag rensade även ut alla kläder i storlek 68, så att hon får plats med alla kläder. Dom börjar ändå att bli för små.  

Idag känns förkylningen bättre och Kira mår också bättre fast hon är lite kinkigare än vanligt. Jag säger bara en sak. Nässpray!! Tacka gud för detta måste i förkylningstider. Jag hatar när man inte kan andas med näsan. Idag har vi slappat hela dan, förutom att jag har städat skafferiet, åh vad plats det vart där. Det är skönt att man kan se på en gång vad det är man har och inte. Micke var ledig idag så vi var hela familjen hemma hela dan utan att vi var och flängde nånstans. Kors i taket :) det är inte ofta, hehe. Vi är som en enda riktig flängfamilj, ska nånstans hela tiden. Jag älskar min familj så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0