Trött

Då var man hemma ifrån ö-vik. Och trött och sliten blir man efter att ha suttit i en ishall hela lördag och söndag och varit koncentrerad 99% av tiden. Men det har varit roligt att dömt en del åkare också. Det finns en liten tjej i Minior A som är så himla fin, sån attityd och tydliga rörelser. Det är så roligt att se så små tjejer vara så medveten om rörelserna och musiken och inte vara längre än sargkanten ;) Jag längtar tills Kira kan börja åka konståkning, och jag hoppas så innerligt att hon vill det. Annars blir det jobbigt :D

Micke har varit så duktig som har varit hemma med Kira hela helgen, och det har gått bra också fast hon är så mammig nu. Det är bra att dom också får lite tid till dom själva också, det blir lite annat då än att jag ska vara som en mellanhand hela tiden. Micke tyckte det var roligt att vara hemma med henne, men det var jobbigt också tyckte han. Han har inte fått sovit så mycket. Tihi...:) Ja.....så kan det vara ibland. Kira går mer och mer för varje dag nu, det har börjat att släppa lite för henne. Förut satte hon sig nästan på en gång då hon inte höll i sig i nåt och hon ville framåt. Men nu så går hon några steg varje gång. Nu ska jag ta och hoppa i säng, är så himla trött i huvudet. God Natt!

Här är en av mina favoriter i världen :D

Lambiel, världsmästare 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0