Då började även jag som bloggare

Jag som aldrig trodde att jag skulle starta en egen blogg, men man kan väl ingen annat göra idag. Alla har fan en blogg nu för tiden. Jag är ingen dagboksmänniska, har i alla fall aldrig varit. Men man kanske ändrar sig.

Idag var jag och Kira till mormor och morfar, och Kira fick åka pulka för första gången i sitt liv. Det tyckte hon nog var roligt för att hon satt alldeles tyst och stilla där i pulkan medans mamma gick och försökte plocka frusen vitmossa som hon ska ha i adventsljusstaken. Min syster var också där och hon ville också plocka vitmossa tilll en adventssljusstake, men hon får inte ha nån för sin sambo eftersom hon har varit väldigt nära att bränna ner deras hus två gånger. Första gången brann hela köksbordet ner. En förbipasserande såg att det brann i köket, han stannade och fick slå in fönstret på dörren så att han kom in och kunde släcka elden. Undra hur många som kommer att mista sitt hem i år? Bara på grund av alla mysiga ljus som man tänder i vintermörkret. 

Min stackars kille micke har haft feber i tre dagar nu, hoppas att han får en okej natt inatt. Det är inte kul på nätterna då man har feber, fy fasen.


Jag ska gå och lägga mig nu, för att Kira vaknar nog vid fyra fem så då är det bäst att man har fått sovit lite grann iaf. Men jag har i alla fall startar bloggen, nu är det bara att lära sig att designa den som jag vill och det verkar inte vara det lättaste.


God natt alla bloggare


Kommentarer
Postat av: Helena Rendahl..

Roligt att du med skaffat blogg=)

så kan man läsa lite om vad du å lilla Kira hittar på under dagarna:P Kramar..

2008-11-24 @ 10:25:59
URL: http://lillbumbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0