En av Kiras första steg

Idag tog Kira tre steg efter varandra för första gången :D Åh, vad mamma känner sig stolt över sin lilla prinsessa. Tänk vad konstigt, här är man glad över att hon börjar gå. Men om några månader så kanske man önskar att hon inte kunde gå för att då springer hon väl omkring överallt.

Det var meningen att jag och Kira skulle på kyrkis med Carro, Vince och Levis idag, men då var lilla Vince lite sjuk idag så det vart inget. Hoppas att han blir frisk snart. Då åkte jag och Kira till min mamma och drog med henne ut på en promenad i snöovädret istället. Jag antar att jag inte hade orkat det om jag inte hade ställt mig på vågen imorse. Jag måste börja träna, det är bara så, att bara gå hemma och vara mammaledig verkar inte vara särskilt bra för min vikt. Jag har gått upp fyra kilo sen förlossningen istället för att fortsätta gå ner till det jag vägde innan graviditeten. Det kan inte fortsätta såhär, men varför ska det vara så jäkla svårt att få den riktiga motivationen? Den är ju bara där i några dagar, sen är det som att man tror att det är bra igen....tills man ställer sig på vågen eller tittar sig själv i spegeln igen. Då börjas allt om igen, då tänker man "men nu jävlar ska jag gå ner i vikt" och varje gång tror man att man kommer att lyckas. Haha, det är nästan så att man kan skratta åt sig själv ibland.

Kommentarer
Postat av: Frida & Alicia

Men hejsan trevligt att hitta dig. HUr gammal är lill tjejen nu? Alicia gick då hon var åtta månader och det var jätte trevligt tills man insåg att hon inte hade något förstånd alls i den åldern och var inte rädd för någonting.//Frida

2008-12-08 @ 20:35:43
URL: http://vampyrika.blogg.se/
Postat av: Frida & Alicia

Men hejsan trevligt att hitta dig. HUr gammal är lill tjejen nu? Alicia gick då hon var åtta månader och det var jätte trevligt tills man insåg att hon inte hade något förstånd alls i den åldern och var inte rädd för någonting.//Frida

2008-12-08 @ 20:36:38
URL: http://vampyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0