Julstädning

Igår städade jag köket i fyra timmar och ändå är jag inte klar. Det tar väldigt lång tid för mig att julstäda, det är väl tur att man inte städar så där grundligt oftare. Då skulle man väl inte få göra annat. Imorgon blir det mera julstädning, då tror jag att det blir vardagsrummets tur att förvandlas till ett julvardsgsrum. Idag var jag och Jennie till stan en sväng, hon skulle klippa sig och jag tänkte gå och sätta upp en tid till fotograrering av Kira. Men tror du inte att man har en sån tur att det var stängt till klockan tre, och då var inte vi kvar i stan. Typiskt. Jag och Jennie håller på att göra egna julkort, fan vad det är roligt att pyssla. Och särskilt julpyssla, när man sitter och grejar med julmusik till. Det ska jag fortsätta med resten av mitt liv och sen så kommer väl Kira att vara med också :) det ser jag fram emot. Nu ska jag gå in på youtube och kolla efter fart bloopers, något som brorsan tippsat om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0