Bra start på detta år :/

Året börjar med att man får magsjuka, härligt. Precis vad jag hade önskat mig....eller inte. Det var flera år sedan nu jag hade magsjuka faktiskt, men jag antar att man kommer att få ha det oftare nu när man har barn. Fast den här gången var det inte hennes fel. Jag och micke fick dela på toaletten igår och som tur var så behövde vi aldrig ha den samtidigt. Vad hade man gjort då?? tagit badkaret kanske, åh fy fasen...
Vi som skulle på ikea idag och handla dörrar till bokhyllan. Men vi får väl ta det en annan dag då.

På nyår hade jag, micke och kira i alla fall jättetrevligt. Vi var hemma hos Caroline, Jimmy, Vince och Levis och vi träffade tre nya människor. Robin och camilla och deras kompis emelie. Dom var super trevlig :D Vi sov även över hos carro och jimmy eftersom vi inte kan åka hem mitt i natten med en liten bäbis. Här kommer lite kort ifrån julafton, nyår och lite annat.


tomtenkira på nyårsdagsmorgon hos carro och jimmyhaha på morgonen efter :)kira använder morgonrocken som hon fick på julafton för första gångennågon som rivit ut hela lådan


Kommentarer
Postat av: Angen

gud va hon är lik dig den lilla sötnosen =)

2009-01-08 @ 07:00:11
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0