Jobbardag

Idag var det till att kliva upp tidigt igen och åka till jobbet. Fan vad jobbigt det var. Nu när Kira har börjat att sova längre på morgonen också. Väckarklockan ringde 06.10, upp och stänga av den och sen gå till toan och göra sig klar. Sen väckte jag Kira...hehe, så himla söt hon är när man måste väcka henne :D Lillprinsessan mammas!!

Det var roligt att komma tillbaka till sitt gamla jobb, alla blir så glada över att man är där igen :P En skön känsla. Men en känsla som inte alls var lika skön...det var när jag lämnade tillbaka nycklarna när jag skulle gå hem. Då fick jag en uppenbarelse inom mig om att jag inte kommer att få jobba med mina älsklingsarbetskompisar. Dom är så himla gulliga allihop, jag kommer verkligen att sakna dom. En av våra kvinnliga läkare ska ha en myskväll hemma hos sig framöver och då ska hon ringa till mig sa hon :D Tack tack, det ser jag fram emot ;)

Det var meningen att jag skulle åka buss hem idag, men då insåg jag under dagen att jag hade glömt plånboken hemma. Då fick jag ringa min räddare i nöden...Pappa :D Han ställer alltid upp för mig! Du är BÄST!

Nu ska jag kolla klart på Familjen annorlunda och äta Häagen-Dazs glass :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0