Magsjuka

I fredagskväll åkte jag till ö-vik för att jag skulle döma konståkningstävling hela helgen. En tävling som jag har längtat efter i flera månader nu för att jag har aldrig dömt en så pass hög tävling tidigare och att jag måste ha ett intyg på att jag har dömt en sådan för att kunna få min nästa domarlicens.

Klockan 00.30 fick jag spring min första gång till toaletten för att kräkas. Sen var jag nog minst 10 gånger till under natten. Fy fan vad hemskt det var, plus att man inte var hemma heller. Det blev ingen tävling för mig den här gången.


Jag åkte hem igen mitt på dan i lördags. Eller jag for till mamma för att bli ompysslad och bara få ta det lungt. Micke och Kira ville heller inte riskera att bli smittad. Jag sov över hos mamma med och jag fick sova ända till 09.20 åh vilken härlig känsla jag hade när jag vaknade. Jag var inte trött. Minns inte när jag var så utvilad sist :)

Sitter och tittar på ett spel Micke spelar på Ps3 som heter Heavy Rain. Ett jäkligt intressant spela att bara sitta bredvid och titta på. Det är som en film, beroende på hur man agerar i spelet så formas storyn. Jag kan verkligen rekommendera detta ovanliga spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0