Slappardag i snöovädret

Idag har man inte gjort många knop. Vaknade 08.15, det var riktigt skönt. Det kändes verkligen som att man sovit ut för en gångs skull. Sen har jag typ suttit i soffan hela dagen medans Kira tittat på playhouse disney. Det man har lyckats att göra är att starta en diskmaskin, en tvättmaskin och plockat undan lite. Sen fick jag ringa och polisanmäla att min plånbok var borta, och att även körkortet var där i. Kira ville inte sova någon lunch idag, jag tror att hon börjar att bli så stor så att hon inte behöver det om hon bara är hemma. Det är annat när hon är på dagis. Då måste hon sova, annars blir det bara grin när man kommer hem och ska laga mat.

Någon mat behövde man inte göra idag heller, vi var bjuden till Mickes mamma idag. Lasagne, åh gud vilken god lasagne hon hade gjort. Det var den godaste jag nånsin ätit. Men Kira ville inte ha ändå, hon såg att det fanns godis där och då var det ju kört.

Imorgon ska jag till Umeå och kommer inte hem förrän på söndagkväll. Så jag kommer inte att kunna skriva något på ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0