Tips för nattning?

Nu har jag inte kunnat skriva på några dagar pga att Micke skulle vara så duktig att ändra trådlösa internet så att man behövde lösenord för att komma in. Men det han inte kom ihåg var att när vi flyttade hit så hade vi också så och då kommer inte jag in med min dator. Förmodligen har jag ett för gammalt trådlöst kort i min dator. För att det går bara inte att komma in. Sen försökte jag komma in på nån annans internet som inte heller är låst, men då blir jag bara utkastad. Nu skriver jag från våran media center istället.

Jag trodde att jag skulle bli tokig igår när jag skulle lägga Kira. Micke jobbade och jag hade jobbat så jag var rätt så trött. Hon har blivit så himla tjurig när det är jag som ska lägga henne. Först vill hon att jag ska ligga i hennes säng (Mamma gigga hä sammans) säger hon och klappar i sängen där jag ska ligga. Då har man ganska svårt att säga ifrån. Men det har tyvärr blivit så att jag har lagt mig där en stund, och ibland somnar hon efter ca 15 min, men oftast så ska hon hålla på pilla pch greja hela tiden. Då brukar jag kliva upp för att jag får nog. Då blir Kira sur förtåss, men ligger kvar i sängen. Sedan när man satt sig i soffan så kommer hon ut efter ca 2 min. Då får man lägga henne igen och säga åt henne att hon ska sova. Stänger dörren,  och går därifrån. Sen kommer hon ut i hallen igen. Igår tog den 75 min innan hon tills slut somnade i våran säng. Och under den tiden så fick jag bita mig själv i tungan många gånger. Jag höll på att bli tokig. Ingenting fungerar längre. Så här har hon hållt på nu i flera månader. Någon som har något tips??

Kira är sjuk igen, i feber. Hon som nyss varit sjuk och jag som hade tänkt att vi skulle åka skridskor nu på förmiddagen. Men vi får väl ta det en annan gång. Kiras farafar ska komma och var barnvakt några timmar idag för att micke jobbar dag och jag ska jobba kväll så det krockar i några timmar. Undra vad han säger när hon har feber nu då`?  Han som är så rädd för att bli sjuk
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0