Abra kadabra!

Gissa vad som hänt idag!!!!

Jo, min morfar har ringt och berättat att han hade varit ute och skottat idag och då fick han syn på något svart i snön. MIN PLÅNBOK!! Fan vad glad jag blev!! Jag kände på mig innerst inne att den inte var riktigt borta. Nu lyftes det en stor sten från min axlar känner jag :D

Så det var bara till att ringa polisen och transportstyrelsen och häva mina anmälningar. Men kreditkorten har jag redan hunnit fått nya, men dom spelar inte så stor roll.

Idag var jag och köpte en byrå eller vad man kan kalla det på jysk. Den var sänkt med 50% så nu kostade den bara 500:-



Den ska stå i hallen så att den gömmer en hel kabelhärva som jag avskyr varje gång jag ser den. Sen hämtade jag även paketet som jag beställt från Jotex. En stor jädra kartong som nästan var lätt som en fjäder pga att det nästan var luft i den när jag öppnade den :) Jag köpte en lampa, och två skyltar var av en står den fånga dagen och den andra kärlek.



Här är lampan jag köpte, vad tycker ni? Visst var den fin?



Sen måste jag bara visa hur Kira såg ut imorse i sitt hår :D



Krullrufs vill jag kalla det :) Så kan det bli när man lägger sig med blött hår.

Imorgonbitti bär det av till hudiksvall för mig, och jag kommer inte hem förrän på söndag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Crixan

Härligt att du fått igen plånkan! :D ibland ska man ha lite tur ;)

2010-02-13 @ 14:22:26
Postat av: Anonym

Men gu vilken lycka! Det där lät ju som min grej, när man tillslut fick ringa polisen bl a å berätta att den kommit till rätta haha Håll i den hårt iforts nu :-) Hoppas det är bättre me tösen nu. Kram J

2010-02-13 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0