Alla hjärtans dag ;)

Idag kom jag hem ifrån Hudiksvall vid två-tiden, och jag gruvade mig för att gå in i lägenheten eftersom Micke varit jätteförkyld och ensam men Kira. Men det var faktiskt inte så hemskt. Det var mest bara disken som stod överpackad på diskbänken, men det har han faktiskt en ursäkt för. Jag glömde att köpa maskindiskmedel när jag var på affären i fredags så jag sa faktiskt åt honom att han kunde lämna den tills jag kom hem. Jag hade även med mig mamma, för att hon skulle följa med till min klubbs isshow. Så det man hann, var att gå och kissa, klä på Kira och sen var man iväg igen. Jag ska lägga upp lite bilder ifrån isshowen då dom lagt upp dom på hemsidan, men här är iaf reklamaffischen.



Den var skitbra!! Riktigt bra! En stor eloge till Lisa Sjölund!!! 20 år gammal, ingen utbildning och så jävla duktig på koreografi. Hon finns på min vännerlista på facebook om någon är nyfiken :)

Kira satt som ett ljus i ca 15 min, men sen var det inge roligt att sitta still längre. Men hon skrek iaf ingenting, så det gick bra ändå. Hon hittade andra saker man kunde göra på det där lilla utrymmet. Sen sa hon när hon tittade på tjejerna som åkte "många skisso", sen sa hon "Kia skisso!" så hon ville också åka skridskor. Jag måste ta mig i kragen och ta mig tid till att åka iväg igen så att hon får åka på sina nya skridskor. Så här ser hennes skridskor ut. Hon är så himla söt i dom.

Det blev ingen alla hjärtans dag kväll för mig och Micke idag, vi får ta den när båda är piggare och Kira kanske kan sova hos någon annan. Men glad alla hjärtans dag på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0