Morfar 73 år!!

Kira skulle egentligen varit på dagis idag mellan 9 och 14, men istället gick vi ner till dagiset så att Kira fick leka lite med barnen medans dom var ute. Sedan bar det av till ut morfar igen. Han fyller 73 år idag :D Grattis min älskade lilla morfar!! Han är den sista av alla mina mor- och farföräldrar som jag har kvar. Så bara tanken på att han också går bort får mitt hjärta att brista. Jag tror att morfar skulle behöva en hund som han kan ha tankarna på istället för att vara ensam hela tiden. En hund är verkligen ett bra sällskapsdjur. Men själv föredrar jag katter :) Dom är lite mer självständiga. Jag och Micke ska skaffa oss katt om eller när vi flyttar till hus. Det längtar jag verkligen till.

Efter att vi ätit kakor och tårta hos morfar åkte vi till Svartvik och hämtade Opeln. Äntligen har vi hämtat hem den. Antingen har vi inte haft tid eller så har det varit snöoväder, men till slut så kom den hem. På hemvägen stannade vi till på mc donalds och åt en tidig middag. Väl där inne råkade jag och micke välta ut var sin dricka, snacka om att det var pinsamt. Jag slog ut min dricka vid bordet, och Micke tappade Kiras dricka när han skulle slänga allt. Gud vad vi skrattade!! Riktigt kul var det. Men han som skulle städa upp det som Micke tappade verkade inte alls lika glad. Sen skyndade vi oss hem innan vi gjorde bort oss mer :D

Här är våran bil som vi hämtade idag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill ha vår och sommar när jag ser det där kortet!! :D

2010-02-02 @ 23:17:56
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jajemensan det är Jonas lillebror det dära..



Aha, vad himla roligt att du fått jobb :D

hur länge är det då?!



Kram!

2010-02-03 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0