Blir inte alltid som man tänkt sig

Idag hade jag tänkt åka in till jobbet och skriva ut mitt cv, för att sedan gå runt till olika avdelningar och lämna det. Men då fick micke ett samtal från hans jobb imorse där dom ville att han skulle ut och jobba idag. Och eftersom vi har lämnat in bilen för lackering så vart jag utan bil. Får göra det imorgon istället. Den här dagen blev en riktigt slappar tisdag, känns som att jag har legat i soffan hela dagen och bara slötittat på tv.

När jag hämtat Kira från dagis gick vi ut på balkongen och tog reda på kartongerna som har stått där i flera veckor. Vi har väntat på att få ett extra förråd där vi kan lägga undan grejer som man nästan aldrig använder men som man ändå vill ha kvar. Nu har vi fått det efterlängtade förråd, så nu får vi plats med kartongerna som inte får slängas i förrådet som är på balkongen. Det kändes väldigt skönt att få bort dom.

Och inte orkade man åka till affären idag heller och köpa mat, så vi fick leta fram en nödlösning. Det blev stekta hamburgare med strips och sallad. Rätt så gott ändå :) Kira tyckte också att det var gott, hon åt till och med köttet. Annars brukar hon vara så kinkig på kött, det är bara korv, plättar och gröt som gäller för henne annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0