Hatar att vänta...

Idag lämnade vi in bilen på sundsvalls lack för att byta bakspoilern och vä baklykta. Vi blev påkörda bakifrån i november i bilgaraget på sjukhuset. Det var inte kul, för att det var en ganska stor snärt vi var med om. Man blir  rädd att man ska få poblem i framtiden, man har ju hört talas om skräckhistorier om det. Men innan vi kom dit så skulle micke "bara" åka förbi jobbet och skriva schema för 14 veckor framöver. Fick sitta i bilen i 45 min innan han kom ut och sa att han hade lagt för 6 veckor och att han tydligen kunde göra resten imorgon. Åh...då hade man suttit där i onödan. Sedan in till svartvik, och fick då vänta 5 minuter till i bilen då han gick in och lämnade nycklarna. Lite less på att vänta i bilen...

På vägen hem svängade vi förbi mc donalds för att köpa oss en cheeseburgare till lunch. Det är nog den godaste hamburgaren som finns :P


Jag har även skrivit ett personligt brev som jag ska gå runt och lämna på olika ställen på sjukhuset imorgon. Får hålla tummarna för att man får napp någonstans. Jag ska även skaffa mig ett norskt sjuksöterskelegitimation när jag får lön igen. Det kommer att kosta minst 1500:-, men om man åker iväg så kommer man lätt att tjäna in det. Det som är så skönt är att man kan åka iväg för bara en helg om man vill. Jag kommer att åka iväg max en vecka eftersom man inte vill vara ifrån Kira längre än så.

Idag gick makaronipuddingen ner mycket lättare för Kira :D Antar att det var ketchupens förtjänst :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Aaa, det kan vi säkert göra :)

2010-01-26 @ 15:58:12
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0