Helgen

Faan vad less jag blir när allt bara försvinner. Nu måste jag skriva om allting. Gårdagen började med att vi fick sovmorgon till kl 08.45, sedan fickade vi frukost och sen började jag att städa. Dammtorka alla ytor, tvätta, diska (diskmaskin), och plocka undan alla saker som låg framme. Sedan kom farfar Håkan med slagborren. Har hjälpte oss upp med fyra stycken hyllor, två i datorrummet och två i Kiras rum. Jag tror att vi får önksa oss en slagborr, känns som ett måste då man har betongväggar. Så slipper man be om hjälp varje gång. Farfar åt även middag hos oss :) Alltid lika kul när han är här, Kira tycker det är roligt att busa med honom. Det vart ingen lunchsovning för Kira, så hon somnade i soffan en stund vid fyra tiden.

Vi började att lägga Kira vid halv åtta...men hon ville inte sova. Hon kom bara ut ur sitt rum hela tiden. Jag och Micke som skulle se klart en film som vi påbörjade på fredagkväll, men som vi stängde av för att jag höll på att somna ;) Hon somnade inte förrän jag själv gick och la mig kl. 22.30.

Idag for jag och Kira till gammelmorfar. Man ser verkligen att han tycker att det är roligt att vi kommer, särskilt nu när han är ensam. Han tycker om Kira så mycket :D Även mamma, Samuel, Jonatan och mammas gubbe kom dit ut.

Kira leker med kusin Jonatan. Kira tror att det ska vara snö i släpvagnen :D
Kira och JonatanKira tror att det ska vara snö i släpvagnen

Nu ska jag titta färdigt på Wallander, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0