I got it!

Jag fick jobbet idag!!!

Jag är så glad över att jag fick det jobbet, för att det verkar riktigt intressant och det kommer att bli mycket kompetenshöjande :D Man har en massa olika arbetsuppgifter, man arbetar inte alltid som ansvarig sjuksköterska, utan ibland jobbar på lite andra områden. Svårt att förklara innan jag börjat jobba där. Tyvärr så fick jag inte upp lönen något eftersom att alla sjusköterskor ska få upp sin lön ca 400 kr nu i april. Lite surt, men det är väl bara att acceptera om man vill ha jobbet.
När jag skulle hämta Kira på dagis idag så hade dom precis satt sig för att fika mellis, så jag satte mig på en stol bredvid Kira så att hon kunde fika klart innan vi gick hem. Hon hade börjat att äta på en skorpa och hon hade redan ätit upp osten. Hehe typiskt... När hon ätit upp halva skorpan började hon att ge mig småbitar som hon redan hade sugit på :/ Sen ville hon inte ha mer skorpa, så hon fick en mjukmacka där det var frön på runt kanterna. Dom skulle bort och dom skulle förstås jag ha. Tror hon att mamma är nån sorts grishink eller?? Ger mig allt som hon inte vill ha :D Snällt...

Idag har Micke lyckats sälja sin gamla dator till sin kompis Jimmy, och skärmen ska mamma köpa :) Tur det, för att annars hade väl dom grejerna stått och samlat damm någonstans bara. Plus att han får in lite extra pengar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Heeej!

Har du fått jobb?! :)

kram!

2010-02-03 @ 09:39:56
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0