Ja´ se det snöar!

Snacka om snö, ja, nu har vi i alla fall snö. Ungefär som man minns vintern när man var liten. Jag och Kira var tvungen att gå ut och leka i snön idag. Haha, den gick långt upp på midjan på henne och upp till låren på mig på en del ställen :D Snön var alldeles som bomull, lätt och fluffig. Så det var bara att ploga med benen. När jag satt och lekte med Kira i snön så längtade jag tillbaka till jag var barn. Jag ville ha en kompis där så att man kunde hitta på nånting roligt med snön ;) Men en sak fick jag i alla fall göra....jag stod upp och bara föll ner baklänges i snön :P Det var mysigt! Kira skulle också göra samma sak, men hon vågade inte riktigt fullt ut så för henne vart det som att hon halvlåg :)

Här är vi på väg till lekplatsen som var helt översnöad


Jag fick reda på ikväll att jag har en kompis som sitter fast i Peru, det är jätteöversvämmingar där. 10 000 hemlösa och folk har t.o.m dött. Dom väntar på att bli evakuerade, men dom vet inte av vilka. Vägarna är helt förstörda. Hoppas det går bra för dig Maria, och att ni kommer vidare på eran otroliga resa!

Eftersom Micke jobbade kvällspass ikväll och jag inte hade någon lust att gå ner till Timrå och handla mat, så passade jag på att prova matservice.se. Jag skulle få maten mellan 15 och 17. Dom kom 17.15, men det får man väl stå ut med dagar som denna. Helt okej för min del. Gud vad skönt det var att få all mat till dörren :D Det kan jag verkligen rekommendera till er andra.


Nu till det roliga som har hänt idag!! :D
Imorgon ska jag till en jobbintervju, chefen på cardiologen (hjärtavdelningen) ringde mig idag och hon sa att hon ville träffa mig kl 13.00 imorgon. Jippiii!! Hoppas hoppas, att det leder till nånting väldigt bra! Om jag skulle få ett vikariat där så är det även en chans att få upp lönen lite :P

Håll gärna tummarna för mig imorgon

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Micke

Synd att man missade det roliga :P

2010-01-28 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0