Konståkningstävling

Idag har jag dömt en liten konståkningstävling i sundsvall. Skönt att vara på hemma plan ibland också. Micke fick hem sin nya dator igårkväll så han var tvungen att snickra ihop den, och förståss var han tvungen att prova den i några timmar :D Så Kira fick vara hemma hos mamma idag. När jag lämnade henne där imorse så skulle hon fort av med kläderna och sen när jag sa att mamma skulle gå så tittade hon inte ens på mig utan bara vinkade. Hon brydde sig inte ett skit i att jag skulle gå. Hehe, och när micke hämtade henne senare på dagen så skulle hon absolut inte hem. Micke och mamma fick hjälpas åt att klä på henne. Gulligt sånt där när man bara hör talas om det :D Värre när man själv ska klä på ett barn som inte vill.

Farfar kom på besök till kvällen, han kom hem ifrån thailand igår. Han hade med sig en massa kläder till Kira, bla en prinsessklänning som mamma älskar. Jag vill också åka till thailand och köpa kläder och äventyra runt. Micke och jag har bestämt att när vi åker utomland så blir det inga barn med. Roligare om man kan åka själv, man blir så begränsad annars. Och små barn får inte ut just nån glädje av att åka utomland heller, Kira får nog vänta med det tills hon blir bra mycket större.

Jag är bara tvungen att visa er världens snyggaste konståkerska, Kiira Korpi.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Jajemensan, men det är längesen det... I oktober började jag där :)

2010-01-24 @ 17:31:48
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0