Påskveckan

Nu har jag inte skrivit igen på ett tag på grund av att min bror har varit hemma över påskveckan och då har man ägnat all energi på att vara med han då man varit ledig ifrån jobbet.

Min påskvecka började med att vi var ut till morfar och grillade korv. Vi grävde även en snögrotta i hans stora snöhög där vi satt och åt glassen mot solen som ville kika på oss då och då. Det var så himla mysigt så.

Här är mamma och Edwin.



Lilla morfar (min), här ute bor han alldels ensam. Men det är väldigt fint om sommaren.


Haha, jag var tvungen att ta med den här bilden på brorsan, han ser ut som en riktig filur!


Resten av veckan har jag jobbat sex dagar av sju, men vi hann med ett restaurangbesök på Canton också. Åhh, gud vad mätt man blev där. Det är en mongolisk restaurang, och det liknade china mat väldigt mycket.

Nu ska jag hoppa ner i våran nya säng. Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0