Inception

Det bästa med att jobba natt är att när man slutar jobbet så får man åka hem och sova alldeles själv. Låsa dörren och sova tills man inte kan sova mera. När man slutar jobbet efter att ha jobbat dag så ska det hämtas på dagis, handlas, laga mat och städa undan innan kvällen. Det är så mycket måsten då, man får heller aldrig ligga och dra sig i sängen ett tag.

Idag har jag och Micke varit på bio tillsammans, bara vi två. Vi så Inception med Leonardo DiCaprio. Den var sjukt bra. Hur han man kunnat kommit på en sådan film?? vilken fantasi man måste ha. Jag tycker att det är roligt att Leo har börjat att göra lite mer filmer igen. Han var borta ett bra tag efter Titanic, och han ville inte se sig själv som en "snygging" han ville göra filmer för att det är roligt att spela. Jag var helt såld på han när jag var 11 år och Titanic kom, jag hade en hel vägg i mitt rum där jag hade klippt ut bilder på han ur tidiningar och posters och stora affischer. Jag var dökär i honom då. Nu märks det på honom att han har blivit äldre, och jag tycker inte att han är lika snygg längre men jag känner att han en gång har haft en speciell plats i mitt liv när jag ser honom. Jag rekomenderar denna film starkt!



Det var skönt att få komma iväg på bio bara vi två också, men det hade varit ännu roligare om vi hade varit på restaurang före och sen gått på nio bion. Men nu skulle ju jag jobba natten så det var inte aktuellt denna gång.

Imorgon ska jag åka med Kira till mamma på morgonen och sen ska jag sova där. Eftersom jag jobbar natt inatt och Micke jobbar kvällspass imorgon så var hon tvungen att vara barnvakt under dagen när jag behöver sova. Sen har jag tiggt till mig middag där också, så behöver inte jag och Kira åka hem och äta ensamma :) Det skulle bli kyckling hörde jag :P mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0