Jimmy 30 år!

Igår var vi på 30 års fest. Och det var ingen mindre än Jimmy Andersson som fyllde år. Hipp hipp hurra för dig!! :) Åh vad roligt vi hade! Det var så länge sedan man hade så roligt. Men det får det bli ändring på, måste se till att komma ut lite innan man blir gravid igen ;) för att sen dröjer det antagligen några år igen.

Som tur var så sov Kira hos mormor så att vi kunde sova ut. Men så mycket utsovande blev det inte. Jag vaknade först vid åtta och kunde inte somna om till en början, men till slut gick det och då sov jag till tio. Sen kom stressen att man ska hämta Kira nångång. Så då var det bara att kliva upp. Sen var det som om man aldrig riktigt vaknade. Trött trött och trött.

Nu sitter jag på jobbet, för att jag går in och jobbar extra. Har egentligen semester till på onsdag. Hoppas det blir en lugn natt, än så länge har det varit helt ok.

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, fyfan vad kul det var :-)

2010-08-26 @ 01:43:04
Postat av: Robin

30års fester kommer nog att stå som spön i backen i en tid frammåt. Jag planerar min:)



Du ska vara glad du har en mormor som kan ta hand om Kira i sånna tillfäller:)

2010-10-14 @ 21:56:14
URL: http://wwwblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0