Hej då Timrå, Hello Oslo!!

Idag ska jag och Pappa åka till Oslo :D Tåget till Arlanda går 16:08, och sen går flyget till Oslo 21:00 ikväll. Hihi, äntligen ska vi fara!!

Natten som var jobbade jag ett extrapass på Infektionsavdelningen, där jag har jobbat hela sommaren. Fast nu gick jag in under min semester och då får man rätt så bra betalt. Det är alltid välkommet ner i plånboken :)

Undra om Kira kan hålla sig vaken i bilen så att hon får se tågen den här gången? Tre gånger när vi har åkt dit för att jag ska kliva på eller vi ska hämta Robin så har hon somnat i bilen och är totalt oväckbar.

Nu ska jag göra mig klar att åka strax, so long alla Timråbor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0