Snöigt värre

Idag var jag till jobbet och skrev ut mitt CV, sen gick jag runt till olika avdelningar och lämnade det till enhetscheferna. Men jag hann inte gå till alla, för att jag skulle träffa Carro Kuru på Charm kl 11.30. Får gå till resten imorgon om jag kan få nån som tar Kira medans.

Jag och Carro åt lunch på den nya Tex Mex restaurangen, vi tog nån Nacho Tallrik. Åh, gud vad mycket mat det var, hade vi vetat det hade vi kunnat dela på en portion. Mätt vart vi iaf. Men efter vi hade gått lite runt birsta, så vart vi sugna på kaffe. Då blev det en kaffedrink och en budapeststubbe, åh...vad gott det var. Sönt att kunna få skämma bort sig ibland. Carro hade med sig sin son Theodor, han är 7 månader nu, och så stor han blivit. Han kan redan ha srtl 80.




Jag och Micke klarade Super Mario Bros Wii nu ikväll, men nu kom det fram en specialvärld :D Jippi!! Jag som trodde att det roliga skulle ta slut. Det är så kul att spela, också att få göra nånting tillsammans. Vi håller på med ett skjuta spel också, och det är faktiskt också roligt fast man ska skjuta aliens. Jag gillar inte sånt i vanliga fall.

Man kan vara ända upp till fyra spelare tillsammans


Nu ska jag titta på ett av mina favoritprogram, FÖRLOSSNINGSKLINIKEN :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0