En kort dag

Klockan 15.00 blev jag väckt av min lilla kära familj idag. Och ändå var jag trött som tusan, men blev snabbt pigg. Eftersom Micke och Kira hade varit hemma under dagen så såg det förståss inte bra ut när jag klev in i vardagsrummet och köket. Tog och röjde undan lite och startade en tvättmaskin (den som jag bad att micke skulle starta, men som han sa att han inte hade hört att jag bett honom om. Och han kunde inte heller tänka tanken själv heller...)

Sedan gick jag och Kira ut med Hasti till skogen innan vi for till svärmor. Hon bjöd oss på utemat idag. Jag tog en grekisk sallad med vinägrett, mmm vad gott det är. Så enkelt och så gott. När vi var i sörberge och skulle handla maten så tror jag att nästan hela sörberge var samlad på pizzeriorna och korvkioskerna. Det var folk överallt. Så det var inte bara vi som inte orkade göra iordning nån mat idag :)

Imorgon skall Kira få sova hos sin farmor igen. För att Micke skall jobba natt på ett nytt ställe, få in foten på ett till jobb är alltid bra. Hoppas att han kommer att trivas där bara.

Från en sak till en annan. Är det nån som har något bra förslag på en 30 års present till sin kille?


Kommentarer
Postat av: J

Nåt fint smycke kanske? Halsband, ring, klocka... Presentkort till en tatuering hihi En Sthlm resa bara ni två me hotell...

2010-07-23 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0