Blev bjuden på middag igen :)

Idag vaknade jag redan halv ett, men det gjorde inte så mycket eftersom jag hade jobbat sista natten. Tog mig lite fika, finn crisp med messmör på och vatten till. Sedan for jag hem till pappa och hämtade hem Hasti, hon hade sovit över hos honom pga att både jag och Micke jobbade natten inatt.

Sedan hem och vände igen för att då var det dags att åka till Mickes mammas lägenhet i sörberge. Hon bjöd oss på en supergod ugnsbakad fläskfilé. Dom åt förståss klyftpotatis till, men jag tog bara sallad till. Det går rätt så bra att äta efter GI-metoden ändå. Jag följer det inte slaviskt direkt, ibland slinker det ner ett och annat också. Men det är väl det att det inte är flera gånger per dag som det händer och att jag håller tiderna då jag ska äta, och inte äta annat däremellan. Igår stod vågen på 73,1 :D alltså har jag gått ner 7,7 kg Fan vad duktig jag är. Men än så är jag inte i mål. Måste kämpa vidare!

Kira och hennes farmor hade måsta vara inne hela dagen på grund av att det regnade hela dan. Och Margareth tyckte att det hade varit lite kämpigt idag, och det kan jag tänka mig, eftersom där hemma finns det inte så mycket leksaker och det finns inte så mycket att göra över huvudtaget. Kira har ju energi så det heter duga!! Hoppas att inte nästa barn blir lika energifullt, då får man väl spunk :) Fast då kommer ju dom kunna leka lite med varandra.

Jag vill gärna ha två barn till, i alla fall som det känns nu. Men Micke tycker att det räcker med ett barn till, men jag tror inte att han är helt emot att skaffa två till heller :P Tre känns ganska lagomt. Men tänk om det blir våran tur att få tvillingar om jag blir gravid igen :/ Jag har tvillingar i släkten och jag skulle ha varit tvilling själv, men den andra Erika ville inte riktigt vara med så den släppte taget i början av mammas graviditet. Jag vet inte om jag skulle klara av att få två stycken samtidigt + att ha en till på tre år. Nä, det skulle jag nog aldrig klara av. Det är bara du Carro som klarar av att ha tre småttingar samtidigt :) Du gör det fruktansvärt bra måste jag säga!!

Förresten det är ingen som är sugen att skaffa sig en katt?? Pappa har en kattunge kvar och syrran har flera stycker kvar som hon måste bli av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0