1v sedan Modifast start

Nu har dett gått 1v sedan jag började med Modifast och imorse ställde jag mig på vågen. Den visade 76,6 kg! Alltså -3,8kg. Det var mycket bättre än förväntat :D Undra hur mycket jag kommer att gå ner resterande veckor. Jag kan aldrig tro att det blir lika mycket men jag hoppas iaf 2kg/vecka. Och om jag skulle gå ner 6kg till så är jag redan på målvikten på bara 1 vecka. Sedan i ett mycket längre perspektiv så hoppas jag att jag kommer ner till minst 65kg.

Idag har jag, Kira och svärmor varit på jysk och handlat en bänk till henne och sen var vi in till Ikea och handlade en lampa, tre skåplucker och 6 stolsdynor. Det blev dessa dynor.

Men på stolen som Micke oftast sitter på så fick vi spara dynan som vi hade sedan innan för att han tyckte att dom här var för tunna, så att han fick ont i rumpan. HAHAHA, tur man inte har såna problem :D

Sen var vi in till Birsta City och där fick Kira 2 par skor av sin snälla farmor.


Nu ska jag och Micke se klart på Sherlock Holmes som vi påbörjade för kanske 2 månader sedan. (Men jag somnade som vanligt
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0