Birsta med la´familia

Klockan 13.30 blev jag väckt av min käre sambo och en väldigt glad dotter. De tyckte jag skulle vakna för att vi skulle till Birsta. Jag själv tyckte att jag åtminstonde kunde ha fått legat till 14.30...suck...

Väl inne i Birsta fick jag och Kira sitta ute i bilen och vänta medans Micke går in i olika teknikaffärer och letar hörlurar med mick på. Sedan åker vi till Ikea för att äta. Kira fick makaroner och köttfärssås med glass som efterrätt och Micke tog de gamla vanliga, potatis med köttbullar och gräddsås. Och jag fick stå och skaka ihop min hallonshake.

Både inne på Ikea och på Birsta City var Kira som en ren djävul. Hon sprang omkring inne i affärerna så man trodde att man skulle bli galen, tur att Micke var med, annars hade man inte kunnat gå och tittat efter några byxor. Jag hittade ett par till slut. Ett par helt vanliga blå jeans för 299:-. Mer kläder än så vart det inte denna gång, får åka sen igen när vi fått pengar igen.

När vi skulle fara hem skulle Micke prompt till Ica Maxi för att köpa blöjor och en Marabou chokladkaka för 10kr. Han sa att han kunde springa in, jaja, gör det du sa jag och tyckte det var väldigt skönt att han tog på sig det helt själv. När han kommer ut så säger han att han köpt en present till mig och att det var det som var meningen hela tiden. Han hade köpt Wii aktive, så att jag kunde träna hemma tänkte han :) Gulli dig gubben!!

Får testa det imorgon när jag vaknat :) Det ska bli roligt !!

När vi äntligen kom hem ifrån Birsta så var Kira så trött och grinig. Men hon somnade som tur var väldgt snabbt, och jag fick lägga mig och sova en stund innan det var dax att åka till nästa nattpass igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0