Dagis...

Ikväll ska jag ut och jobba natt igen, fast nu är det bara två nätter. Skönt :) Men inatt ska jag gå med en tredje person, en som jag inte träffat tidigare och nu när man varit där tre nätter förväntas man väl att klara rätt så mycket. Och det gör man säkert också fast man inte tror det själv.

Idag när jag kom och hämtade Kira på dagis så hade hon på sig en tunn bomullsjacka...fast det var så kallt ute. Och själv stod dom med vindjackor. Då blev jag riktigt förbannad, inte konstigt att snoret alrdig försvinner nån gång. När jag sa åt dom att dom måste ta på Kira en varmare jacka när det är så kallt ute så försvarade dom sig med att hon var så snabb ut. Öhhh?? Vadå snabb ut. Nån måste ju ha tagit på henne den till all börja med, och om man märker när man kommer ut att den var för kall så kan man faktiskt hämta den andra. Nä, det gillade jag inte ;(

Igår var vi på Dragborgen men Carro, Jimmy, Vince, Levis och Eline. Åhh vad barnen härjade! Dom hade så roligt. Och det var första gången vi var där, och jag måste säga att det var riktigt bra där. Dit måste vi åka fler gånger, det är en sak som är säker. Före vi for till dragborgen var vi på barnens dag på bergeforsparken. Det var riktigt trevligt, hoppas att dom fortsätter med den dagen kommande år :)

Nu är jag också inne på min tionde dag av Modifasten och igår och idag har det gått bättre när det gäller middagssuget. Men jag längtar ändå tills jag får äta en middag :D Fast på torsdag ska jag faktiskt ut med jobbet på MS Medvind, så då blir det till att äta lite grann. Undra hur magen kommer att reagera på det?? Kanske blir toan man får parkera sig hos när man kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0