Bröllopdag

Idag var en jobbig dag igen. För det första så var vädret så jävla tråkigt så att man inte kunde vara ute och leka. Och sedan så har jag kännt mig hungrig idag, förmodligen för att det inte fanns nåt att göra just. Lägenheten var redan städad, eller iaf såg det inte ut som ett bombnedslag, och kläderna hängde på tork. Så det fanns inte så mycket att hitta på. Då sa vi att vi skulle åka in till Birsta tillsammans, men då ville så klart inte Kira sova förrän det var för sent att åka för att kl 15.30 ville jag vara hemma så att jag kunde se Viktoria gifta sig. Kira har inte ro att sova när vi har besök. Edwin, syrrans äldsta son sov över hos oss från fredag till lördag. Samma var det dagen innan, då både Edwin och Samuel (syrrans näst äldsta) var hos oss. Nån fler än jag som får spunk av att bara vara hemma en hel dag och inte har nånting att göra??

Så dagen ägnades till att titta på tv4:s heldagssändning ifrån bröllopet idag. Men mest roligt var det förståss att se själva giftermålet, det kom så klart några tårar när dom stod där framme. 

Senare under dagen bjöd vi upp farfar Håkan på grillad lövbiff och potatisgratäng med beasås och persiljesmör. Vad kul det var att sitta med dom och dricka min schake ;) hehe, not... men, det är ju så det är när man hårdbantar.

Vågen visade på 76,3 imorse. Så det var ju inte direkt en sån nergång som jag hade önskat, men jag var ju faktiskt på m/s Medvind i torsdags och åt en massa och sen så började röda veckan i fredags. Så det birdog nog med en hel del skulle jag tro. Men men, vi får se vad den visar på lördag istället.

Jag jobbar natt inatt men imorgon när jag sovit klart, så ska jag, Micke och Kira till Birsta City. Hoppas att jag kommer hem med några byxor den här gången.

Vad fina dom var tillsammans. Jag blev så sugen på att gifta mig jag med ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0