Äntligen ett inlägg

Haha, nu kan jag blogga ifrån jobbet också för att Micke har köpt en ny laptop med trådlöst internet till. Landstinget kan sparka sig i röven med sina jävla blockeringar på internet. Att man inte ens ska kunna gå in på en bloggsida är ganska drastiskt. Skit sjukhus!! Fuck you!

Idag har jag inte gjort många knop. Var till shell i sörberge och tvätta bilen, sen till timrå för att posta brev och hämta ut ett paket. Och när jag slängde ner alla breven jag hade så precis när jag släppte allting så gick det upp för mig att även avin till paketet fanns med där. Hehe, men det gick att ta ut paketet ändå, men vad paff postgubbarna kommer att bli ;P Efter att ha stått i kö i säkert 30 min på domus så gick jag och köpte thaimat till mig och Micke. För att imorgon, lördag, då påbörjar jag en sån där dum pulverdiet. Jaja, men jag måste prova iaf.

Kira har varit duktig och cyklat idag igen. Hon är så himla duktig att cykla, och hon är väldigt noga med att det inte ska gå för fort. Hehe, är så himla kul att se henne hålla på. Jag har kommit fram till att 2-års ådern är en jävligt mysig tid. Det är svårt att förklara, men samtidigt som hon är så liten så kan hon förmedla så mycket. Hon pratar på som bara den, och sen uttrycken som hon gör nu är så himla facinerande. Det är svårt att förklara men vi har det väldigt roligt ihop nu :D Älskar att vara mamma till denna jänta.

Kira är inne i en "kan selv" period nu, och den kan däremot var lite frustrerande då man har bråttom ;) Men om man låter hon ta tid på sig så visar det sig oftasts att hon kan faktiskt själv.

Imorgon ska hon få vara hos mormor medans mammsen ligger och sussar i sängen efter att ha jobbat natt och pappa ska jobba ett dagspass. Det blir hon säkert inte ledsen över :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är väl inte på jobbet för att kunna sitta på internet heller? Då är det inte konstigt dom drar in på personal :)

2010-06-06 @ 13:38:13
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Erika

På natten tycker jag att det är en helt annan sak. Då finns det oftast inte så mycket att göra. Annars sitter man ju ändå och tittar på tv och det är väl samma sak? Sen har man också matrast och då är det fritt att göra precis vad man vill.

2010-06-07 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0