Måndag igen

Skönt att vara ledig idag kände jag. Kira väckte mig kl 7 med dunder och bong när hon slängde upp dörren så det for in i väggen. Då hade jag fått sova i 10 timmar men ändå kände jag mig inte utvilad.

Efter vi ätit frukost så satte städartagen i lite. Rensade bordet från allt jävla skit. Fattar inte att papper och gejer samlas längst in för. Finns det ingen annanstans att lägga det som inte ska försvinna de närmaste dagarna? Är det nån som har nåt tips? Allt som låg på bordet blev iaf som bortblåst. Sen satte jag upp en liten bit hylla till i hallen. Pappa har fått kapa till en till hylla för att det fattades en liten bit på hyllan som jag satte upp tidigare. Så nu är den en lång. Sen dammsög jag tamme tusan över allt. Och det var tur det för att sen kom svärfar upp och ville låna våran dammsugare. Han brukar göra det ibland för att han har inte köpt sig en egen än sen hans blev stulen.

Jag har gått och undrat hur jag ska göra med Kiras tårta, vad hon ska ha för tårta. Nu har jag bestämt mig så jag ringde till Eclair och beställde en :P Då vet jag att det kommer att bli en riktigt fin tårta. 350:- för en 16 bitars superfin tårta. Det tycker inte jag är så himlans dyrt. Då behöver man inte ha så mycket kakor och skit istället.

Micke, jag, Kira och svärfar for in till birsta idag och köpte Kiras presenter. Det gick på 715:- 2 filmer, ett spel och ett leksakshus med gubbar. Jag ska knäppa kort på det nån dag, lite svårt att beskriva. Fan vad alla leksaker är dyra, dom vet att föräldrar är så dumma och köper.

Nu ska jag och Micke titta på desperate housewives :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0