Snälla hjälp oss med läggningarna!

åhhh, nu hade jag skrivit hur jävla mycket som helst också råkar jag trycka bort allting!!!!!
Nu orkar jag inte skriva om allt igen. Så jag tar bara det roliga som hänt de senaste dagarna, också det som vi behöver hjälp med.

Kiras farmor var i alla fall här i lördags och firade Kira eftersom hon var i Egypten när Kira fyllde år. Hon köpte en superduperfin leksaksspis med tillbehör till från Ikea.


På spishällen finns det två knappar där man kan tända båda plattorna, så det ser precis ut som på riktigt. Och spisen är riktigt rejäl så den går inte sönder i första taget.

Nu blev jag på sånt jävla dåligt humör pga att det är jobbigt på jobbet och för att Kira är så jävla fucking svår att lägga nu för tiden. Jag håller på att bli galen!!!!!!!!! Hon bara kliver upp och kommer ut hela tiden. Och lägger man sig i sängen så ska hon bara börja busa och leka. Igår somnade hon inte förrän 23.15 och då började Micke att lägga henne vid halv åtta. Sen kom jag hem ifrån jobbet vid 22 tiden och det gick inte att hon låg med mig i min säng så heller. Och skippar hon att sova mitt på dagen så somnar hon vid femtiden i soffan istället.

ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅGOT BRA TIPS!!! JAG HÅLLER PÅ ATT BLI RENT AV GALEN!

Det blir skrik och bråk varenda jävla kväll nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hon vill inte lyssna på en saga på cd? Eller kolla på film i sängen?

Pojkarna kollar på en film varje kväll innan dom somnar, då säger dom tom till själv att dom vill gå ner och titta när dom är trötta :)

2010-03-31 @ 21:53:19
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0