Slappisdag

°°Jag har inte kunnat skriva på några dagar nu pga att jag inte har suttit vid någon dator för att han har lagt mig så tidigt. I tisdags somnade jag medans jag nattade Kira och och det var så skönt :) Jag missade till och med Desperate housewives.

På våran baksida går det flera rådjur och äter varje dag, det är någon som lägger ut mat åt dom. Dom kommer väldigt nära och det är så mysigt att stå och titta på dom fina bambisarna.



För några dagar sedan fixade jag till i våran smala och dumma hall. Borrade upp lite krokar på väggen så att Kira har egna krokar som hon når till själv. Hon/vi har redan en korg på golvet sedan tidigare som vi lägger mössor och vantar.



Jag måste visa Kiras fina krokar som jag köpte på Indiska, eller som jag råkade gå iväg med utan att betala :O (Det var faktiskt inte meningen)



Idag har det bara varit en ren slappardag. Både jag och Micke var lediga och det enda vi har gjort är att städa upp lite, tittat på Supernatural, duschat och lagat mat. Kira däremot passade på att hitta på sattyg. Titta här vad hon har gjort i sitt rum...



Fint va??? Fy, fan vad arg jag blev på henne när jag kom på hon. Jag tyckte att det hade blivit tyst inne i hennes rum...inte ett bra tecken. Men som tur var så har vi kvar tapet så att pappa ska tapetsera om två våder framöver. Han tyckte att vi skulle vänta med det för att det kommer säkert att bli mer sa han :/ Hoppas inte det. Jaja, hon är ändå bara 2 år snart.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0