Jobb snart

Sitter i soffan och tittar på mina inspelade våra bästa år program medans jag väntar på att klockan ska slå 12.45 så jag kan åka iväg till jobbet. Börjar 13.30 och slutar 21.30 ikväll. Det är så skönt att få vara hemma själv ett tag innan man åker iväg till jobbet för att man hinner få en del gjort hemma. Jag har hunnit städa, torka av ytor ifrån damm och slappat i soffan. Golvet får jag ta till helgen istället, orkade inte med det nu.

Ikväll eller imorgon ska jag se avsnittet jag missade av Desperate Housewives, det är så jäkla bra, antagligen den bästa serien som någonsin funnits. Inte som våra bästa år :D Den följer jag bara för att jag är som så många andra...fast, för att man började se på det en gång i tiden...fast man egentligen inte vill fortsätta följa serien. Ibland sitter man och fnissar för sig själv för att det är så dåligt och uttraget till tusen.

Imorgon är det finalen på Melodifestivalen!! Längtar så otroligt mycket!! :D Undra vem som vinner egentligen, känns som att det kan gå hur som helst. Haha, som dom sa på vakna med the voice imorse om Timotej "Melodifestivalens motsvarighet till Fäbojäntan" HAHA, bra sagt :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Japp! Syns imorgon :)

2010-03-12 @ 13:08:01
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0