Fasen också att inte Peter tog hem det

Fan också att inte Peter Jöback eller Eric Saade gick och vann igår. Eller åtminsonde Salem Al Fakir. Det blir aldrig den jag hejjar på som vinner. Börjar tro att jag har dålig musiksmak snart. Men men, Anna Bergendals låt är ju också bra. Så jag hoppas att det kommer att gå bra för den. Oslo nästa :D

Vi var hemma hos Carro och Jimmy och såg på melodifestivalen tillsammans med dom. Kira sov hos mamma för att både jag och Micke jobbade på söndag. Fan vad skönt det var att få vara med dom alldeles ensamma. Utan barn som ska ta upp en massa uppmärksamhet. Det var som förr, innan vi fick våra busfrön som vi älskar över allt annat :D Eline var ju förståss med också, men hon sa inte så mycket. Hon bara låg och såg söt ut :) Carro hade vevat ihop en jättegod marsipantårta som hon bjöd oss på :P Mums.

Jag har glömt bort en grej som Kira sa ena dan här. Jag stod och sminkade mig i badrummet, och Kira höll på att greja med mina tamponger på toalocket. Också hör jag hur hon säger "tå, te, pem, åtta, tio" också sträcker hon upp armarna i luften. Jag tappade nästan hakan när jag hörde de där. Vi har inte börjat med siffror ännu. Hon måste ha fått de där ifrån nån av alla tv-program hon tittar på. Men att hon också sa dom i rätt följd också fast hon glömde några siffror :D Vad stolt man blir när ens lilla bäbis utvecklas ♥.

Gud vad jag älskar henne. Man undrar hur det kommer att bli om man får ett till barn. Om man verkligen kan älska den lika mycket? Jag såg i tidningen igår där det var en artikel om "Föräldrars hemliga känslor" eller nåt åt det hållet. Där det handlade om man kunde älska alla lika mycket osv. Det gör man säkert tror jag, men när man bara har ett barn så har man svårt att kunna tänka sig det :)

Min älskade lilla familj ♥ (tyvärr ett gammalt kort)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni kommer att älska nästa barn lika mycket, jag lovar! :)

Hade också svårt att tro det, trots att jag hade två och väntade en nr 3. Men den gjorde man minsann, dom är alla tre det bästa som finns :P

2010-03-14 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0