Sista lediga dag på ett tag

Idag var det meningen att jag skulle åka på ett Mary Kay party hos Linda Eriksson, men 1½ timme innan så får jag reda på att det är inställt pga att hon som höll i partys hade fått migrän. Typiskt...jag hade i och för sig inte tänkt att handla nåt men man planerade allt annat efter att jag skulle bort då.

Hela familjen for till Ikea istället för att äta middag och vi köpte även nytt vardagsporslin. Jag som absolut inte ville köpa det där men Micke insisterade på att vi inte skulle lägga ut så mycket pengar på tallrikar nu, och det har han väl lite rätt i. Efter att vi gått där i en halv timme så kom vi äntligen överens om dessa. Så hoppas att vi blir nöjda med dom så länge. Vi har en finservice också i fall vi ska bjuda nån på middag.

Jag sitter och går igenom olika Eurovisionlåtar på youtube, och jag fattar fortfarande inte varför inte Carola vann med Invincible, den är ju bara SÅ bra.



Peter Jöbacks Hollow



Jag tror att jag mer och mer vill att Peter Jöback ska gå och vinna hela skiten. Aladdin till Oslo! ♥ Brorsan hade fått tag på 2 st biljetter till generalrepetitionen, den lyckosten. Biljetterna hade tydligen varit slut på 20 min. Jag som så gärna hade velat vare där, nu när det låg nära också, plus att man kunde ha bott hos bror. Sorry ifall jag är lite eurovisionkåt för tillfället :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0