Nu är jag inne på min fjärde natt, fast...

Nu är jag inne på min fjärde natt, fast idag så hoppar jag in extra. Alltid bra med kvallövertidsersättning :) blir ca 3000 kr för inatt. Idag var vi och hälsade på hos Carro och jimmy, så barnen fick leka ute tillsammans. Det var så fint väder idag. Så nu längtar man som en tok till sommaren. Jag vill att det ska vara sommar året om, gud så skönt det skulle vara. Men allra helst så längtar jag tills man flyttar till hus. På vintern är det egentligen bara skönt att man bor i lägenhet, men på sommaren är det helt överlägset att bo i hus. Iaf när man har barn. Nu ska jag försöka slå på nån film så att jag får nånting att göra. Inte så lite tråkigt heller att sitta vak när patienten sover hela tiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0